Президенту  Ліги радіоаматорів України

                                                                                     Грищенку В.В.

                                                                                  

                                                                                     оф. 29, пр-кт Перемоги, 52/2

                                                                                     м. Київ, 03057

 

Про незаконне втручання в діяльність Ревізійної комісії ЛРУ

 

 

Шановний Володимире Володимировичу!

 

У своїй відповіді від 29.04.2013 № 44 на повідомлення Ревізійної комісії від 24.04.2013 №5/HQ про проведення перевірки фінансово-господарської діяльності ЛРУ за період з 09.12.2012 до 15.05.2013 Вами не надано погодження на її проведення. Водночас Вами не надано обґрунтованих пропозицій щодо доповнення програми перевірки, розширення перевіряємого періоду або зміни термінів проведення перевірки. Натомість в п. 1 Вами запропонована підміна Ревізійної комісії ЛРУ якоюсь іншою комісією з невідомими повноваженнями на перевірку більш ніж 20-річної діяльності ЛРУ.  Цікаво, скільки місяців має працювати така комісія і за чий кошт? В п.2 та п.4 всупереч Статуту ЛРУ зроблена спроба підпорядкування діяльності Ревізійної комісії ЛРУ Президенту ЛРУ та спроба прямого втручання в її діяльність шляхом перекладання на Президента ЛРУ повноважень Ревізійної комісії щодо незалежного планування своєї діяльності, складання та затвердження програм ревізій та перевірок.

Вимушений нагадати Вам, що відповідно до п. 7.1 Статуту ЛРУ контроль за діяльністю ЛРУ здійснює Ревізійна комісія, яка обирається Конференцією ЛРУ терміном на два роки в складі не менше трьох членів, які не входять до складу керівних органів ЛРУ. Відповідно до п. 7.2 Статуту ЛРУ Ревізійна комісія:

-  контролює дотримання Радою та Виконкомом ЛРУ вимог чинного законодавства, Статуту ЛРУ, рiшень конференцiї ЛРУ;

- контролює (в межах компетенцiї ЛРУ) дотримання Радами обласних (АР Крим, м.м. Київ, Севастополь) вiддiлень ЛРУ та регiональних органiзацiй радiоаматорiв, створених в їх рамках, вимог чинного законодавства, Статуту ЛРУ, рiшень конференцiї ЛРУ;

- щорiчно проводить перевiрки дiяльностi Виконкому  i  Ради ЛРУ та рiчну iнвентаризацiю майна ЛРУ;

- складає акти ревiзiй та перевiрок, якi розглядаються конференцiєю ЛРУ.

Один примiрник акту ревiзiї або перевiрки повинен бути поданий на iм'я президента ЛРУ в мiсячний термiн.  Акти перевiрок виносяться на затвердження конференцiї ЛРУ.

 

Статутом ЛРУ не передбачено утворення ні Конференцією ЛРУ, ні Радою, Виконкомом або Президентом ЛРУ будь-яких інших комісій для внутрішньої перевірки діяльності ЛРУ, в т.ч. і з питань фінансово-господарської діяльності.

 

З врахуванням того, що закон має вищу юридичну силу ніж Статут ЛРУ, то для проведення інвентаризації активів та зобов’язань наказом Президента ЛРУ можуть бути утворені інвентаризаційні комісії відповідно до ст. 10 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” від 16.07.1999 № 996-ХІУ із змінами та доповненнями та відповідно до “Інструкції по інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів і документів та розрахунків”, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 11.08.1994 № 69 із змінами та доповненнями. Але до повноважень інвентаризаційних комісій не входить перевірка діяльності ЛРУ, в т.ч. з питань фінансово-господарської діяльності.

 

Отже, у відповідності із Статутом обрана рішенням Конференції ЛРУ (п.12 протоколу від 09.12.2012) Ревізійна комісія ЛРУ є в даний час єдиним незалежним у своїй діяльності органом ЛРУ, уповноваженим здійснювати внутрішній контроль діяльності ЛРУ та її керівних органів.

 

Статутом ЛРУ не надано права Президенту ЛРУ, Виконкому та Раді ЛРУ визначати для Ревізійної комісії тематику перевірок діяльності ЛРУ, їх кількість, терміни проведення та програми перевірок та ревізій.

 

Будь-які подальші спроби Президента ЛРУ, Виконкому ЛРУ або Ради ЛРУ усунути Ревізійну комісію ЛРУ від самостійного та незалежного виконання нею визначених Статутом ЛРУ функцій, будуть розцінені як спроби  незаконного втручання в діяльність Ревізійної комісії ЛРУ і невідкладно оскаржені до Міністерства юстиції України та правоохоронних органів держави для відповідного реагування на незаконні дії керівництва ЛРУ.

 

Ваше прохання підготувати акти перевірок діяльності Ліги попередніх періодів до перевірки комісією, що можливо буде Вами призначена, виглядає більш ніж дивним. По-перше, щодо якихось комісій, то позиція Ревізійної комісії вже викладена вище. По-друге, Ви робите спробу перекласти на Ревізійну комісію ЛРУ обов’язки Президента ЛРУ чи Секретаря ЛРУ. Адже Вам добре відомо, що акти перевірок та ревізій Ревізійними комісіями передавались Президенту ЛРУ для подальшого їх затвердження Конференціями і новообраній Ревізійній комісії для об’єднання в один архів Вами не передані.

 

З врахуванням Ваших зауважень щодо адресації повідомлення про проведення перевірки фінансово-господарської діяльності ЛРУ за період з 09.12.2012 до 15.05.2013 повторно надсилаю Вам окремим листом з додатком для відповідного реагування повідомлення та програму проведення перевірки на адресу фактичного розташування офісу ЛРУ в орендованому приміщенні: оф. 29, проспект Перемоги, 52/2, м. Київ та в електронному вигляді на Ваш e-mail: ut0ft@i.ua

Дотримуючись принципів відкритості в роботі, переписка з питань організації проведення перевірки фінансово-господарської діяльності ЛРУ буде розміщена Ревізійною комісією на офіційному сайті ЛРУ http://uarl.org.ua в розділі “Документи”.

 

 

З повагою,

Голова Ревізійної комісії ЛРУ                                                 М.В. Гострий

 

 

  Рейтинг@Mail.ru